- Komerční sdělení-udalosti

Znáte styl vaření Sous-Vide? Přečtěte si proč ho vyzkoušet a jak na to.

Pokud jste ještě neslyšeli o vaření v sous-vide, tak...

vivo Y28: Elegance, výkon a výdrž v jednom

Stylový Design a Prémiová Konstrukce Nový model vivo Y28 se...

Proč byste měli zvážit koupi pestřejší peněženky?

Peněženky jsou nejen praktickým doplňkem, ale také důležitou součástí...

Módní přehlídka z píseckého víkendu módy a designu 2024

Písecký víkend módy a designu 2024 nabídne místním i...

Víte, proč by měla mít každá žena správně vybrané dámské kolo?

Jestliže chcete udržovat svou kondici, sportovat, nebo třeba zhubnout,...

Burberry dělá odvážný krok, v jejich nové kampani se líbají muži

Ikonické káro známé jako Nova tvoří černé, bílé a červené mřížky na pískovém podkladu. Je to vzor, ​​který se pro světoznámou britskou značku Burberry stal poznávacím znamením.

Nejnovější je však doplněn io duhový pruh, kterým dává najevo podporu LGBT komunitě. Podpořit gaye, lesbičky, bisexuály a transgender osoby je u značky poměrně odvážný krok.

Labutí píseň dlouholetého designéra
Burberry čekají změny. Již v říjnu loňského roku ohlásil její dlouholetý designér Christopher Bailey odchod ze společnosti. V roce 2014 byl Bailey z pozice designéra povýšen na generálního ředitele.

Přestože ne všichni byli z jeho vedení nadšeni kritizovali ho za nepřehledné financování společnosti, celkový přínos se mu upřít nedá.

Za sedmnáct let jeho spolupráce se značkou, která kdysi prodávala jen kabáty pro bohaté dámy v letech, dokázal vytvořit ikonický, jasně rozpoznatelný a celosvětově úspěšný módní dům.

Ve své poslední kolekci, které pro Burberry zrealizuje, nicméně chce dát najevo podporu LGBT komunitě.

„Moje poslední kolekce ve společnosti Burberry je věnována na podporu několika nejlepších a nejpříkladnějších organizací, které podporují LGBT mládež po celém světě. Nikdy nebyl lepší čas říci světu, že v různorodosti je podstata naší síly a tvořivosti,“ řekl margo nové kolekce Christopher Bailey během akce London Fasion Week. Právě na ní novou kolekci představil.

Výtěžek z kolekce by měl podpořit tři organizace, které se zabývají osvětou a pomocí mladým lidem z LGBT komunity.

Jedná se o The Albert Kennedy Trust, která pomáhá LGBT lidem bez domova, Trevor Project – americkou organizaci snažící se o snížení sebevražd v komunitě a ILGA – mezinárodní společnost bojující za práva LGBT.

Kolekci podporuje i odvážná kampaň
Módní dům kolekci aktuálně podpořil i odvážnou kampaní s názvem Wrapped in Love. Jejím autorem je fotograf Alasdair McLellan, se kterým společnost spolupracovala i na předchozí úspěšné kampani.

Ve videu s retro nádechem je vidět mladé dvojice, které se drží za ruce, objímají se či líbají. Mluví o svých pocitech, o zamilovanosti a lásce. Většina z dvojic je přitom stejného pohlaví a má oblečené některé kousky z nové kolekce.

McLellanovy fotografie jsou velmi čisté a jednoduché a je v nich přítomna i jistá poetičnost, drsnost a romantika.

- Komerční sdělení-udalosti